Du vil komme til at arbejde selvstændigt med salg og markedsføring af vores patient- og databaseløsninger inden for diagnosticering og monitorering.
Stillingen omfatter et spændende mix imellem salg, brugersupport og lettere teknik – og vil hurtigt indebære produktansvar.
Med base i Køge vil dit primære marked være Sjælland – sjældnere ture til Jylland/Fyn må dog påregnes, for at hjælpe vor salgsafdeling i vestdanmark.
Dine kvalifikationer
- Du har enten en sundhedsmæssig baggrund, eksempelvis som bioanalytiker eller sygeplejerske eller en baggrund indenfor salg med interesse og viden inden for sundhed.
- Det vil være en fordel at du har kendskab til EKG-analyse og har arbejdet som teknisk Holterbruger eller på anden måde har kendskab til Holter samt andre typer almen patientmonitorering.
- Du trives i det diagnostiske sundhedsmiljø og har forståelse for slutbrugernes behov.
- Du arbejder struktureret og lægger vægt på at dit arbejde følger de nødvendige procedurer, der sikrer kvalitet til slutbrugeren.
- Du sætter engagement og fleksibilitet i højsædet.
- Du har nysgerrig interesse i medicotekniske løsninger og arbejder systematisk med øje for kundens helhedsløsning.
- Du formulerer dig mundtligt og skriftligt professionelt i dansk, og du behersker relevante medicinske betegnelser samt klinisk engelsk i skrift og tale. Fornuftigt kendskab til tysk kan være en fordel, men er ikke et krav.
- Du er stærk IT-bruger og er hjemmevant i Windows/MS Office-programmer (Word/Excel/Outlook) og har et almindeligt kendskab til netværk.
- Som person er du positiv og udadvendt og lever et aktivt liv.
- Du har et godt ’drive’ og kan bevare overblikket.
- Kørekort til personbil er et krav.
- Du er 100% ikke ryger.
Corona Vitas A/S tilbyder
- Grundig oplæring i vores produkter og forretningsgange.
- Et alsidigt, fagligt spændende og udfordrende job i en ekspanderende virksomhed.
- En spændende kundegruppe, som består af sundhedspersonalet på klinikker og ambulatorier, læger, veterinære forskere med flere.
- Et uformelt og rart arbejdsmiljø.
- Gode kollegaer der – hjælper hinanden når ”ordren skal ud”
- Arbejdstid mellem 8 og 16 der i rimelig grad kan flekses. Overarbejde kan forekomme.
- At stille de nødvendige arbejdsværktøjer til rådighed herunder, bærbar pc og telefon.
- Konkurrencedygtig løn inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring.
For stillingen må påregnes få rejsedage indenfor landets grænser (p.t. 5 – 10 pr. år) samt få årlige udlandsrejser i f.m. uddannelse eller deltagelse på fagmesser.
Ansøgning:
Ansøgning med billede og CV sendes til kvalitetschef Martin Tofthøj Rasmussen på e-mail: martin@coronavitas.dk – senest mandag d. 12.06.2017 kl 1200.
Samtaler afholdes løbende.
Vi påregner tiltrædelse snarest muligt eller senest 01.09.2017.